Thursday, June 24, 2010

امن علي يديه كل من كان في الكنيسة

Kisah ini berlaku di kota Basra di Iraq dan pahlawan yang bernama Abu al-Yazid dan disebutkan dalam sejarah dan disebut oleh Abdul Sheikh terhormat Hamid Kishk mungkin Tuhan mengampunkan mana dia melihat Abu Yazid dalam mimpinya memberitahunya telefon anda dan malam Todo dan pergi ke biara dan anda akan melihat orang-orang Kristian dari pekerja dipekerjakan pergi ..
Tuhan tahu suatu Albestani Aboelised ketika dia mendengar telefon selepas fajar doa wudhu dan masuk biara pada mereka dan ketika imam mula berbicara ia tidak berbicara dan kita manusia Mohammadi berkata kepadanya, dan bagaimana kau tahu?

Dia berkata: Simahm di wajah mereka . Seolah-olah mereka telah memintanya untuk pergi, tapi ia mengatakan: Allah tidak pergi ke luar sehingga Allah hakim antara aku dan kamu ..!
Paus berkata kepadanya: kami akan menanyakan beberapa soalan dan tidak Tjbna soalan dari salah satu dari mereka akan keluar dari sini, tapi di atas bahu kita . Dia juga bersetuju bahawa Abu al-Yazid dan berkata kepadanya, “Mintalah apa yang anda inginkan:






Imam Said:

Apa yang dimaksud dengan orang yang tidak kedua-dua untuk dia?
Adakah dua yang hanya dua?
Siapa tiga yang tidak memiliki keempat?
Siapa empat yang kelima kepada mereka?
Siapa lima orang, yang tidak memiliki keenam?
Siapa enam yang ketujuh mereka?
Siapa tujuh yang tidak mempunyai kelapan?
Siapa lapan yang tidak memiliki kesembilan?
Siapa saja sembilan yang tidak memiliki sebuah kesepuluh?
Apa saja menerima sepuluh meningkatkan?
Adakah saudara sebelas?
Apa keajaiban, yang terdiri dari dua belas sesuatu?
Dan orang-orang yang tidak tiga belas 14 kepada mereka?
Apakah tidak ada sepuluh empat diterima dan firman Allah SWT?
Apa hal yang bernafas dalam semangat itu?
Apakah pemilik makam, yang berjalan?
Ini adalah orang-orang yang berbohong dan masuk Syurga?
Dan orang-orang yang beriman dan memasuki api?
Apa hal yang diciptakan oleh Allah dan ditolak?
Apa hal yang Allah mencipta dan Astazation?
Apa saja hal-hal yang Allah diciptakan tanpa seorang ayah dan ibu?


Apa tafsiran Almariaat menyerah, hamil dan Kara, kemudian apa Gariaat lebih mudah dan pembagi adalah?
Apa pohon, yang memiliki 12 cabang di setiap cabang tiga puluh kertas di kertas masing-masing lima buah, dua di antaranya naungan matahari dan dua daripada laungan malam ?

Berkata kepadanya, Abu Elisedallowathag Allah Maha Kuasa ... Satu yang tidak kedua untuk dia adalah Allah Maha Kuasa ..
Pasangan ini, hanya dua hari dan malam (dan membuat kita malam dan siang dua ayat) ..
Ketiga yang tidak mempunyai alasan Musa keempat dengan Hijau di kerosakan kapal dan membunuh kanak-kanak itu dan pembentukan dinding ..
Keempat yang tidak memiliki kelima Taurat dan Injil dan Zabur dan Quran .

Lima yang tidak memiliki doa wajib keenam ..
Enam yang tidak memiliki ketujuh adalah hari-hari yang Mahakuasa, Allah menjadikan alam semesta dan Qdahn tujuh langit dalam enam hari, Paus berkata kepadanya, dan mengapa ia berkata dalam ayat yang lain (dan sia-sia kerana lelah)?
Dia berkata kepadanya: kerana orang Yahudi mengatakan bahawa Allah adalah lelah dan berehat pada hari Sabtu, ayat ini diturunkan .



Kelapan dari tujuh yang tidak memiliki adalah tujuh langit (yang mencipta tujuh langit bertingkat, apa yang anda lihat Rahman dari kejadian ketimpangan)
Dan lapan yang tidak memiliki kesembilan adalah pembawa Tahta Pemurah (dan menanggung Arasy Tuhan hari lapan) .

Sembilan yang tidak memiliki keajaiban kesepuluh Musa, saw .. Paus berkata kepadanya, mengingatkan dia!
Dia menjawab bahawa itu tangan kayu dan pemusnahan dan tahun dan banjir dan belalang, kutu, katak, dan darah ..
Sebagai sepuluh perbuatan baik mereka menerima peningkatan (dari yang telah sepuluh kali ganda dan melipat gandakan pahala dari Allah yang Dia kehendaki) .
Sebelas yang tidak mempunyai 12 adik-beradik saw .

12 Keajaiban sesuatu adalah keajaiban Nabi Musa (Nabi Musa berdoa untuk hujan dan turun untuk umat-Nya, kita kalikan itu meletup batu dengan tongkatmu 12 mata) ..
Tiga belas yang 14 mereka adalah saudara, saw dan ibunya dan ayahnya ..
Empat dalam sepuluh tidak diterima dan firman Allah adalah tujuh langit dan tujuh Alaradin (berkata kepada pohon itu dan bumi: sukarela atau rezeki)
Orang yang bernafas dalam semangat itu adalah pagi (dan nafas pagi) ..
Makam, yang berbaris untuk nya adalah paus yang damai Altqm Nabi Yunus saw ..
Dan orang-orang yang berbohong dan masuk syurga, mereka adalah saudara saw ketika mereka berkata kepada bapa mereka pergi ke balap dan meninggalkan Yusuf dengan tas kami dimakan oleh serigala, dan ketika ia mendedahkan ia terletak saudaranya (tidak takut anda), kata ayah mereka Nabi Yaakub (memintakan ampunan bagimu) . Lampu dua, dan memasuki api berkata kepadanya, membaca ayat (Orang-orang Yahudi bukan orang Kristian untuk sesuatu) (dan Nasrani mengatakan orang Yahudi tidak pada sesuatu) ..
Berkenaan dengan hal yang diciptakan oleh Allah dan ditolak suara keldai (jika menyangkal suara untuk suara pantat) ..
Hal bahawa Tuhan mencipta dan Astazation Kid perempuan (The snare besar) ..
The Aloxiaoualte dicipta oleh Allah dan bukan ayahnya atau ibunya untuk memahami keamanan Adam saw Almlaikpalkram, tidak ada yang sah, dan kedamaian Ismail ram ada di atas mereka .. Saya kemudian mengatakan kepadanya Mjepk pada tafsiran ayat-ayat sebelum soalan pokok ..

Fmanyalmariaat menyerah angin dan hamil dan Kara adalah awan yang membawa hujan dan Gariaat semakin mudah di laut adalah pembagi adalah lengan yang sesuai dari malaikat, menulis profesional, kematian, perbuatan jahat dan baik .. Pohon dengan 12 cabang di setiap cabang tiga puluh kertas dan kertas setiap lima buah, tiga di antaranya naungan dan dua matahari, punjung adalah tahun dan ranting adalah bulan-bulan dan kesan adalah hari-hari bulan dan buah-buahan lima adalah doa dan tiga daripada mereka pada malam hari dan dua daripada mereka pada hari ..

Berikut adalah tanda seru semua orang di gereja itu berkata, Abu al-Yazid, aku akan mengajukan satu pertanyaan yang aku bisa Vojbni Paus berkata kepadanya, "Mintalah apa yang anda berkata:" Apakah kunci syurga?
Kemudian muncul bingung pendita dan Bumble dan ekspresi berubah dan tangan tidak berjaya menyembunyikan kengerian, dan memintanya untuk menyajikan gereja untuk menjawab, tetapi ia menolak dan berkata kepadanya saya bertanya tentang semua soalan ini dan tidak mampu membalas hanya satu jawapan dan berkata: Aku tahu jawapannya, tapi aku takut anda dan berkata kepadanya memberikan keselamatan katanya, beliau menyatakan imam, jawabannya adalah: Saya bersaksi bahawa tidak ada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad adalah utusan Allah!
Berikut adalah paling selamat dan setiap imam yang adalah jemaat Allah telah mereka dan menyimpannya ke Islam dan percaya pada Tuhan ketika dinyalakan biara menjadi masjid di mana dia menyebut nama Allah

No comments:

Post a Comment